Måndag :/


Ännu en dag ! ;D nu äre så att jag inte haft några bilder så jag tog en bild från när jag var i grekland.
Idag vaknade jag vid 06.30, men somnade strax efter det om igen och vaknade 07.30 igen ;S så då hade jag bara några minuter på mig att duscha, klä på mig och äta innan jag skulle ta tåget som gick 08.21 från vallentuna.. Sen i skolan idag så har jag haft 3 lektioner, alltså två stycken svenska pass och en Engelska lektion.. Hade två stycken Svenska pass eftersom jag har nationellt prov i svenska imorgon och på Torsdag. Annars har jag inte gjort så mycket idag.. skrivit på min fördjupning till projektet som skulle vara inlämmnat förra veckan, fast jag var sjuk så det blev inte så.. Sen så kom jag precis hem.. inte gjort så mkt sen dess.. endast ätit "mellanmål". hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0