Sjuk :S


Okei, jag somnade runt kl 1 på natten igår.. Snackade med flickvännen till klockan halv 1 cirkus, sen så när jag skulle sova precis så fick jag grymt ont i nacken.. sen somnade jag och vaknade ungefär 10 gånger säkert, vaknade iaf vid halv 5 en gång och då fick jag ont när jag andades in.. så då tog jag en smärtstillande sen vaknade vid 8 igen. Vid kl halv 9 så gick jag ner till vårdcentralen och gjorde blodprov och så.. det visade sig visst att jag hade lunginflammation, så dem skrev ut recept och så som jag sedan efter hämtade ut på appoteket här i Vallentuna. Jag kom hem kl halv 1 igen ungefär:/ då så tog ag något och åt till lunch, sen dess har jag bara suttit och tagit det lugnt.. ska nog sova ett tag också och hoppas på att bli frisk tills på Onsdag då jag och min älskade flickvän Elina firar 1 månad :D Hejs =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gud vad söta ni är på bilden <33

synd att du var sjuk den dagen!

Men bra att det blev bättre sen :)

2009-02-01 @ 20:11:34
URL: http://jenniiifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0