Söndag :/

Vaknade precis för några minuter sedan "/ Oscar sov hos mig igen för han inte orkade åka hem efter gårdagens fest hos Pontus i Ormsta, Vilken var riktigt grym men alla var helt enkelt dragna för tidigt, vi började runt klockan sex så.. Där åt vi gott, drack en hel del, äh det var helt enkelt perfekt.. Sen när jag och Oscar kom hem så Satte vi på en film och tog det lugnt, låter en aning fel kanske, haha.
Sen nu på morgonen så kom Andreas förbi, vi toig en ciggarett och tog det lugnt, sen nu har båda stuckit vilket är rätt skönt! Nu ska jag göra iordning mig sen så ska jag iväg (: PÖSS!

Kommentarer
Postat av: hanna

trevlans, det låter så mycket bättre att bo i en stad än i en håla xD:D

2009-07-14 @ 21:58:56
URL: http://baraahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0